Γιατί πρέπει να αποκτήσετε ένα "ηλεκτρονικό κατάστημα"
Δημιουργείτε online παρουσία
Περισσότερο από το 80% των ατόμων που έχουν χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο έχουν αγοράσει και κάτι. Οι πελάτες περιμένουν από εσάς και τα προϊόντα σας να είστε διαθέσιμοι 24 ώρες το εικοσιτετράωρο και η παρουσία σας στο διαδίκτυο μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος σας επιτρέπει να το επιτύχετε αυτό και παράλληλα να συμβαδίσετε και με τον ανταγωνισμό. Σε αντίθετη περίπτωση, το αγοραστικό κοινό θα στραφεί προς τους ανταγωνιστές σας για να κάνει τις αγορές του.
Προσελκύετε νέους πελάτες
Ως ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης θέλετε να την αναπτύξετε και να προσελκύσετε νέους πελάτες. Η λιανική πώληση βασίζεται στις πελατειακές σχέσεις, στην τοποθεσία της επιχείρησής σας και στο φήμη της στην αγορά. Οι πωλήσεις online έχουν το πρόσθετο πλεονέκτημα της απόκτησης νέων πελατών από τις μηχανές αναζήτησης. Για παράδειγμα αν ένας χρήστης του Internet κάνει μια αναζήτηση για ένα προϊόν το οποίο πουλάτε μπορεί να καταλήξει στο ηλεκτρονικό κατάστημα σας και να το αγοράσει μέσω των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης ακόμα και αν δεν έχει ακούσει ποτέ για την επιχείρησή σας.
Μείωση λειτουργικών εξόδων
Η λειτουργία ενός καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί πραγματικά να σας εξοικονομήσει χρήματα. Πώς; Με ένα σύστημα διαχείρισης αποθήκης το οποίο όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά καταστήματα διαθέτουν, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε τη διαχείριση των αποθεμάτων σας και να μειώσετε το κόστος που συνδέεται με αυτό. Επίσης η λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος δεν σας επιβαρύνει με κόστος αντίστοιχο της συντήρησης ενός φυσικού καταστήματος. Το οικονομικό κέρδος από την εξεύρεση περισσότερων πελατών θα αντισταθμίσει τυχόν δαπάνες εγκατάστασης και συντήρησης του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Κατανοείτε καλύτερα τους πελάτες σας
Σε ένα φυσικό κατάστημα εκτός και έχετε αγοράσει εξειδικευμένα και πανάκριβα προγράμματα software είναι δύσκολο να κατανοήσετε την προσωπικότητα και τις συνήθειες των πελατών σας. Μπορείτε να έχετε μια γενική ιδέα για το ποιοι είναι οι πελάτες σας αλλά θα βασίζεται στην αντίληψη σας και όχι σε πραγματικά χειροπιαστά στοιχεία. Με ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείτε τις συνήθειες αγορών των πελατών σας. Ποια προϊόντα τους ενδιαφέρουν;
Πότε είναι πιθανό να τα αγοράσουν;
Ποια είναι τα κίνητρα τους;
Όλες αυτές οι πληροφορίες μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να βελτιώσετε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες και να εξυπηρετήσετε πιο αποτελεσματικά τους πελάτες σας.
Αύξηση αναγνωρισιμότητας
Ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου θα βοηθήσει το εμπορικό σήμα σας πάρει μεγαλύτερη αξία στο διαδίκτυο. Καθώς θα γεμίζετε το κατάστημά σας με νέα προϊόντα και άρθρα οι μηχανές αναζήτησης να καταχωρούν στην μνήμη τους το περιεχόμενό τους και θα ενισχύουν την θέση σας στην λίστα αποτελεσμάτων τους. Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο σας οι οποίες θα είναι συναφείς και βελτιστοποιημένες για το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, καθώς αυτό θα οδηγήσει στην αύξηση της κυκλοφορίας της ιστοσελίδα σας. Καθώς ο ιστoτόπος σας θα έχει περισσότερη προβολή, οι επισκέπτες σας θα εξοικειωθούν με το εμπορικό σήμα και τη φήμη σας.
Παροχή πληροφόρησης στους πελάτες σας
Όταν έχετε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορείτε να παρέχετε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε πάνω στα προϊόντα σας, πράγμα που οι πελάτες το εκτιμούν. Από την περιγραφή του προϊόντων, τις κριτικές πελατών και τις πληροφορίες για τα τέλη αποστολής, μπορείτε να οπλίσει τους αγοραστές με τις πληροφορίες που χρειάζονται για να κάνουν ενημερωμένοι τις αγορές τους και ταυτόχρονα δεν χρειάζεται να διαθέσετε άτομα απο το προσωπικό του φυσικού σας καταστήματος για να απαντούν σε αυτά τα ερωτήματα. Αυτό σας αφήνει περισσότερο χρόνο για άλλες εργασίες στο χώρο εργασίας.
Περισσότερες μετατροπές και πωλήσεις
Όταν ανοίγετε την επιχείρησή σας σε παγκόσμιο επίπεδο χωρίς γεωγραφικούς ή χρονικούς περιορισμούς, μπορείτε να απευθυνθείτε σε νέες αγορές που διαφορετικά δεν θα ήταν δυνατόν να το κάνετε. Ένα καλά σχεδιασμένο ηλεκτρονικού κατάστημα και ένα ποιοτικό προϊόν μπορεί να οδηγήσουν σε αύξηση των πωλήσεων σας και σε πρωτοφανή οικονομική ανάπτυξης. Τα αναλυτικά δεδομένα τα οποία συλλέγουν τα σύγχρονα ηλεκτρονικά καταστήματα σας βοηθούν να συντονίσετε καλύτερα τις στρατηγικές σας μάρκετινγκ έτσι ώστε να φτάσουν στο κατάλληλο κοινό.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι πλέον πολυτέλεια για τις σημερινές επιχειρήσεις. Είναι αναγκαιότητα.
Χωρίς παρουσία στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου περιορίζετε τις δυνατότητες ανάπτυξης της εταιρίας σας.
Ευτυχώς, με το σωστό λογισμικό και υποστήριξη η λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι απλή και ανταποδοτική εργασία.
Αφήστε εμάς να χειριστούμε την πολυπλοκότητα και προκλήσεις της κατασκευής ενός σωστού και επαγγελματικού ηλεκτρονικού καταστήματος. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να βρούμε την κατάλληλη λύση προσαρμοσμένη στης ανάγκες σας.