Μία φθηνή ιστοσελίδα μπορεί να σας κοστίσει ακριβά!
Η αποτυχία να προσλάβετε τη σωστή εταιρία για να κατασκευάσει τον ιστοτόπο σας μπορεί να αποδειχθεί μια πλήρης καταστροφή, προκαλώντας όχι μόνο οικονομικές απώλειες, αλλά και την καταστροφή της online παρουσίας και φήμης της εταιρίας σας ή εσάς προσωπικά όταν πρόκειται για κάποιον που παρέχει υπηρεσίες. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να σκεφτείτε και να διαλέξετε προσεκτικά την εταιρία ή τον Web Designer που θα αναλάβει τον σχεδιασμό του ιστοτόπου σας.
Όταν πρόκειται για την κατασκευή ιστοσελίδων η φράση "Ότι πληρώνετε παίρνετε", δεν θα μπορούσε να είναι πιο αληθινή.. και μερικές φορές δεν παίρνετε ούτε καν αυτό που πληρώνετε. Δεν υπάρχει τίποτα πιο εκνευριστικό από το να επενδύσετε τα σκληρά κερδισμένα χρήματά σας, ξοδεύοντας αρκετό χρόνο εξηγώντας τι ακριβώς θέλετε, μόνο και μόνο για να καταλήξετε με κάτι το οποίο δεν του μοιάζει καθόλου, δεν λειτουργεί σωστά, δεν μπορεί να εμφανιστεί στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, είναι αδύνατο ή πάρα πολύ δύσκολο να κάνετε αλλαγές ή να προσθέσετε νέο περιεχόμενο, απομακρύνει τους πελάτες σας και το άτομο που το σχεδίασε δεν είναι διαθέσιμο όταν το χρειάζεστε ή δεν είναι σε θέση να λύσει τα προβλήματα που προκύπτουν.
Συχνά και ενώ έχει ολοκληθωρεί η ιστοσελίδα σας ζητούνται έξτρα χρήματα για να "διορθωθούν κάποια πράγματα", όταν θα περίμενε κανείς αυτά να έχουν γίνουν σωστά εξ' αρχής. Ποιες είναι οι επιλογές σας αν αυτό συμβεί και σ' εσάς; Ξεκινήστε ξανά και κάντε το σωστά αυτή τη φορά ή ξεχάστε το, σκύψτε το κεφάλι σας συνεχίσετε να αναρωτιέστε γιατί οι πωλήσεις σας είναι χαμηλές ενώ οι ανταγωνιστές σας πουλάνε σαν τρελοί.
Οι φθηνοί σχεδιαστές ιστοσελίδων είναι φθηνοί για κάποιο λόγο. Συνήθως έχουν περιορισμένες δεξιότητες, μικρή γνώση για το πώς δουλεύουν ου σύγχρονες επιχειρήσεις, αναπόδεικτες ή ανύπαρκτες διαδικασίες και πρακτικές και συνήθως σας χρησιμοποιούν ως "πειραματόζωο" για να μάθουν τη δουλειά. Η ιστοσελίδα σας θα μπορούσε και πρέπει να είναι μία κύρια πηγή εσόδων και αν κατασκευαστεί και υποστηριχθεί σωστά μπορεί να γίνει. Επομένως γιατί να επενδύσετε χρόνο και χρήμα σε κάποιον που δεν μπορεί να το επιτύχει αυτο;
Σε περίπτωση που χρειαζόταν να κάνετε μια εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς θα επιλέγατε το φθηνότερο χειρουργό να σας εγχειρήσει; Όχι, θα θέλετε το καλύτερο που θα μπορούσατε να αντέξετε οικονομικά. Mε την ίδια λογική θα πρέπει να σκέφτεστε και για την επιχείρησή σας.
Ψάχνοντας στο Internet θα βρείτε πολλά αποτελέσματα για τον όρο Κατασκευή ιστοσελίδων. Αν θέλετε να φιλτράρετε τα αποτελέσματα για να επιλέξετε την καλύτερη εταιρία ή Web Designer αναζητήστε κάποιον ο οποίος είναι έμπειρος, έχει δείγματα εργασιών να σας δείξει, προσιτός οικονομικά ώστε να μπορείτε να τον αντέξετε και θα σας παρέχει υποστήριξη και μετά την ολοκλήρωση του ιστοτόπου. Ξεκινήστε με τη δική του ιστοσελίδα. Μια ανεπαρκώς ανεπτυγμένη ιστοσελίδα υποδεικνύει την έλλειψη δέσμευσης προς την επιχείρησή του και τους πελάτες της. Δείτε αν διαθέτει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο έργων το οποίο θα αντικατοπτρίζει τις ικανότητές του και την εμπειρία του. Βρείτε αν υπάρχουν κριτικές για την εταιρία του ή για τον ίδιο προσωπικά.
Το κρίσιμο στοιχείο δεν είναι το αρχικό κόστος του δικτυακού τόπου, αλλά η αξία για τα χρήματα σας που παίρνετε σαν αντάλλαγμα. Ο ρόλος της εταιρείας σχεδιασμού ή του Web Designer είναι όχι μόνο να αναπτύξει μια ιστοσελίδα, αλλά να αναπτύξει μια ιστοσελίδα η οποία θα αποφέρει μεγαλύτερη απόδοση από την επένδυσή σας.
Βάζοντας τα πράγματα σε μια προοπτική, όταν προσλαμβάνετε μια φτηνή εταιρεία Web Design, σας μεταφέρει όλους τους πονοκέφαλους και την απογοήτευση του να συνεργάζεστε με άτομα κατώτερα των περιστάσεων τα οποία παρέχουν υπηρεσίες χαμηλής και αμφιβόλου ποιότητας. Σε αυτήν την περίπτωση παίρνετε ότι πληρώνετε. Στην περίοδο κρίσης που ζούμε ο καθένας θέλει να εξοικονομήσει χρήματα, αλλά βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε να χάσετε σε μακροπρόθεσμη βάση. Μπορείτε να πληρώσετε μια δίκαιη και προσιτή τιμή και να πάρετε σαν αντάλαγμα ένα πολύ καλό αποτέλεσμα ή μπορείτε να πληρώσετε μια μικρή τιμή και να πάρετε κάτι το οποίο δεν ανταποκρίνετε στις προσδοκίες σας και δεν μπορεί να εκλπληρώσει τον σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε, δηλαδή να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Μην σπαταλήσετε τα χρήματα σας σε κάτι που θα μετανιώσετε στο τέλος. Αν έχετε ένα μικρό ποσό διαθέσιμο για να επενδύσετε στην κατασκευή του ιστοτόπου σας ρωτήστε αν υπάρχει κάποια λύση που μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σας ή ένα ευέλικτο πλάνο εξόφλησης ώστε να μπορέσετε να κατασκευάσετε τον ιστοτόπο σας έτσι όπως πρέπει χωρίς να βγείτε εκτός προϋπολογισμού.